Sjuk - igen

Min kropp är rätt konstig. Jag blir sjuk av exakt allting. Men nu har jag inte varit sjuk på nästan ett halvår. Så blir jag sjuk - feber, snuva, huvudvärk. Helt enkelt "det gamla vanliga". Och sen blir jag sjuk igen, efter bra tre veckor!! Först kommer ingenting och sen kommer allt på en gång och det är inte alls roligt. Frmaförallt när det innebär att jag misar många dagar av min praktik dessutom! Så nu är jag som sagt sjuk igen. började må dåligt i lördags och har haft feber till och från sedan dess.Febern är nog det värsta, och att huvudet känns som at det väger flera ton.

Så under dagen har jag haft ett desperate housewivesmaraton och ska fortsätta med det nu. Får se om jag orkar blogga någont mer idag. Annars hörs vi när vi hörs :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback