Lite bilder från Rumänien

Halloj!
förlåt för dålig uppdatering under vckan.Men har man sovit fyra timmar per dygn plus varit vaken i ett och ett halv dygn så ärman väldigt trött. Jag har alltså sovit den mesta av tiden (minst 14 timmar per dygn)
Och här kommer helgen i korthet:
Lördag åt frukost uteoch på kvällen var jag på artonårsfest hon en vän Jonas
Söndag slappat och pluggat projektarbete hela dagen
I morgon ska jag på jobbintervju, köpa biljetter till studentbalen samt umgås med my love

Här kommer några bilder från Rumänien och staden Arad som vi var i

I luften över molnen

Påväg till vårt rosa flygplan

Fina byggnader och torn i staden Arad

Jag i mitten och två klasskompisar framför en symbolisk byggnad

På rumänska folkdansdagen med uppträdanden och danstävlingar

Klassen utanför stadsbyggnaden där vi gick in och såg Symfoniorkestern

Besökte en engelsk skola med rumänska barn och ungdomar och vi hade gemensamma lektioner. Här är läraren och några elever

Besökte ett glasblåseri där de gjrode vackra smycken, prydnadsgrejer och otroligt fina ljuskronor

vi skulle göra en symbol va lera som förenade Sverige och Rumänien


Kommentarer
Postat av: Maria

Varför sa du inte att ni skulle till Arad?? Min skola var där för ca två veckor sen, träffade ni Networks med? Tror dom heter så.. :)

2010-05-16 @ 20:22:38
URL: http://svartsjuka.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback