Marknad med Oriflame

hejhej!
har kommit hem från marknaden för ett tag sedan. Idag sålde jag endast Oriflamegrejer och det gick väldigt bra. Lite beställningar gjordes och nya kontakter knöts. Dock fick jag ingen visning bokad tyvärr..


detta var några av grejerna som vi sålde under dagens lopp.

Jag har alltså köpt in cirka tio stycken exemplar av produkter som varit på extrabra priser med jämna mellanrum. När man är medlem på oriflame har man medlemssidor med vrakpriser på produkter (tio kronor för en ögonskugga, fem kronor  för en tvål, 13 kronor för en handcreme...) och från de medlemssidorna har jag också köpt på mig en del. Dessutom får ju säljkonsulenter 20-30% rabatt när man köper vilket innebär att om någonting kostar 20 kronor såbehöver man endast betala drygt 15 kronor istället.


Viktiga Oriflamedatum framöver:
24 maj (imorgon) gruppchefsskola
11 juni girls night out, storvisning
12 juni sälja produkter på marknad
17 juni hudvårdskväll (som jag vann i en säljkampanj)



Du kan bläddra i katalogen online på www.oriflame.se Vill du beställa någon produkt av mig skickar du ett mejl med din beställningslista till [email protected] jag skickar leveranser till hela Sverige.

Vill du veta mer om hur det är att vara säljkonsult inom Oriflame, vad det innebär, vad företaget är mm så gå in här

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback