Mina oriflamefavoriter

Hej
Ni läsare som hängt med ett tag vet säkert att jag sålt Oriflameprodukter till och från, mer eller mindre under en ganska lång tid. Det finns till och med en kategori om allt detta.

Jag har hunnit med att testa större delen av det befintliga sortimentet och funnit att hudcremer, ansikscremer och ja, cremer rent gennerellt håller en väldigt hög klass. Inte nog med det så finns det alla möjliga dofter, kokos, grapefrukt, aloe vera... och nya produkter dyker upp ständigt.

Här är mina favoriter


White tea & apricot handcreme. Härlig konsistens, torkar in snabbt så man slipper vara kladdig och utsökt doft


Milk & honey body cream. Lyxig doft och härlig formula som lämnar en silkeslen yta. På riktigt!! Jag smörjer in denna på mina uttorkade ben och de ser och känns genast mindre torra. Ypperlig produkt i torrisvintern,


Kommentarer
Postat av: Annica

oj kanske ska köpa mig sånt där då. ;)

2010-11-17 @ 14:54:33
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback