Detta hände i juni 2010


jag gjorde en lista på favoritsommarinlägg under 2009. Receptet på min yoghurt och bärsmoothie var ett av inläggen


jag gjorde spraytan och satte i hårfärlängningar i form av clips


JAG VAR PÅ MIN STUDENTBAL!!!!!!


och JAG TOG STUDENTEN!!! juni var nog den lyckligaste månaden i mitt liv


jag gjorde chokladfondue. mums!


och började dricka smoothies till frukost




jag hade på mig ett sjukt coolt halsband


kungaparet gifte sig och jag följde en stor del av förberedelserna på tv (glömde dock bort att titta på bröllopet, nåt annat dök upp)


solade på verandan och försökte njuta av att vara ledig. Me det var svårt. Alla jobbade eller var bortresta och jag var uttråkad av att bara vara hemma och göra ingenting. Längtade efter att börja sommarjobbet.


tog en somrig outfitbild


drack smoothies


badade med sis


gjorde det studentfint i mitt rum


firade midsommar tillsammans med bästa vänner + J på Orust där vi hyrt en stuga.




slog besöksrekod

läste genom dina ögon. sjukt bra bok

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback