Resume för augusti 2010


jag köpte en dator


jag fikade på stan


jag gjrode ett scrapbookingalbum om greklandsresan


jag köpte höstskor


en av mina favoritringar gick sönder



jag pluggade körkortsteori



jag gjorde smoothies


jag läste egoboost (bajsbok!)




gjorde en visionboard



och klädde mig somrigt


jag skrev ett långt inlägg om när Jan Björnkund gjorde mig upprörd



jag gjorde amerikanska pannkakor


jag rensade ut bland mina skor

och jag jobbade. dag och natt helg och vardag. Häften av månaden jobbade jag på hotell. Rätt korta dagar men ingen tvådagarsledighet samt jobb på lördag och söndag och hälften av månaden jobbade jag på en förskola. Långa dagar, var borta tio timmar om dagen. Det var där jag jobbade under hela hösten.
Jag hjälpte min pojkvän att flyttpacka

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Haha vi har likadan laptop ;)

2011-01-01 @ 20:50:46
URL: http://amandakingen.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback