Bildregn från The reef

hejhej!
idag har jag packat och städat. Snart åker jag till Tanzania, bara tre dagar kvar nu. Riktigt spännande! Vill såklart ha ett rent och fräscht rum att komma hem till så därför passar jag på att städa också.

I onsdag-torsdag denna veckan var ju jag tillsammans med familj + J på en kort semester till The Reef i fredrikshavn. En hotellvistelse i anslutning till ett karibiskt badpalats. Sjukt häftigt. Tog inga bilder från själv badpalatset men det var riktigt häftigt inrett och vattenruschkanan var svinrolig, haha. Jag och j var som två små barn när vi åkte ruschkanan. Vi åkte stenabåten dit och hem och åt karibisk buffe på kvällen på hotellrestaurangen.



Ovan är innan och under frukost/brunchbuffen som fanns på båten. Det fanns allt möjligt, frukter, pannkakor, bacon, färska frallor, ägg. Ja, riktigt mycket och jag åt mig helt proppmätt.


i hotellloungen i väntan på att få checka in. Det syns inte på bilden men det var sjukt mycket folk som skulle in samtidigt. I bakgrunden ser ni dessutom utomhuspoolarna (som jag även hade utsikt mot från vårt fönster)

Resten av dagen badade vi och var som små barn haha. Så synd att jag inte tog några bilder i själva baddelen.
Ovan är två bilder hur det ser ut som är hämtade från hemsidan. Och det ser verkligen ut såhär. Ett riktigt paradis!


Alla bilder ovan från restauraungen. en karibisk buffe och bilden längst ner är på buffeefterrätten.


På kvällen satt vi i baren och tog drinkar. Jag tog en favorit, mojito(stavning?)


utsikt från vårt hotellrum


På båten på vägen hem spelade vi på spelmaskinerna(jag vann inte ett skit) och åt en gigantisk pannpizza.

En härlig minisemester som jag rekomenderar till alla :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback