DK adrian

Untitled #77
Klänning DK adrian 299:-, Bikbok
 
Jag är inte mycket för klänningar. Och jag är inte mycket för trenden med peplumvolanger. Men denna klänning från Bikbok, så jävla snygg så jag dör lite.
 
Nu till nåt som gjort mig otroligt ledsen. Tidigare i veckan krashade min dator tack vare en trojan som letat sig genom virusskydd och brandväggar. Denna trojan har många fått och det har även stått om den i tidningen. Min kille lyckades starta datorn igen och jag paniksparade alla bilder och filer i mitt dropbox-konto. Så fabriksåterställning av datorn blev det av det. Och trodde naturligtvis att alla mina bilder franns på dropbox. Under veckan har det stått att över 1000 filer håller på att överföras till dropbox. Nu är överföringen färdig och inte en enda relevant bild finns. Meningslösa bilder jag googlat finns och gamla bilder men inte en enda från 2011 eller 2012. Alla resor jag gjort, till turkiet, gran canaria inkl min volontärresa till Tanzania. Min student och min bal. Alla andra äventyr jag hittat på. Allt är borta. Och det gör mig så förbannat ledsen att  jag till och med gråtit en skvätt. Jag känner mig tom.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback