Phax swimwear fall/winter

Untitled #78
 Åh, nu när det är mörkt klockan tre och kylan börjar komma längtar jag till sol och värme. Kanske en sista-minuten till solen? Förra året var jag i gran canaria. Känner att nåt sånt behövs denna vintern också. Någon av er som ska iväg på solsemester? Själv inspireras jag av Phax vinterkollektion med bikinis. Klickar kanske hem ett gäng och kollar in fritidsresor samtidigt. Älskar de härliga färgerna, de lyxiga materialen och exklusiviteten som phax swimwear ger.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

snygga :D
Skulle du kunna rösta på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg?:D (förlåt om du inte gillar sånna kommentarer!)

2012-11-22 @ 17:40:33
URL: http://eemma.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback