Revitalash - vadå?



För några dagar sen (närmare bestämt 12 augusti) såldes revitalash på http://www.bellme.se/ 

Revitalash är en produkt som ger ögonfransarna näring vilket gör de längre, tjockare och fylligare. Använderna man den varje dag märker man resultat efter 3-10 veckor. Revitalash stimulerar tillväxten av ögonfransarna ilket gör att ingen mascara behövs. Revitalash används av kvinnor världen över.
Normalpris ligger på cirka 1300 kronor.
Källa


Röster om revitalash:

"Jag vet, jag trodde knappt själv att det var sant, att denna produkt faktiskt skulle ge mig både längre, tätare och mörkare (!) ögonfransar. Men prisa Gud, nu finns produkten här ...!" (Charlotta Flinkenberg, chefredaktör på Chic)

" -VILL HA! Med ögonfransnäringen Revitalash blir ögonfransarna märkbart längre och kraftigare..." (Blenda Ulander, Chefredaktör på Damernas Värld)

"Ja den funkar. Jag har smörjt mina ögon i tre veckor och kolla mina fransar.Otroligt faktiskt" (Katrin Zytomierska, bloggerska på Finest.se)

"Min hudterapeut var helt stum idag då jag gick för att färga fransar och bryn. För gissa om de har vuxit..." (Emilia de Poret - Bloggerska för Veckorevyn)
Jag har använt Revitalash nu under hela sommaren och vilken skillnad jag har märkt på mina ögonfransar! efter några veckors användning så blev fransarna mycket fylligare och inte lika mycket mascara krävs längre. (Isabella Löwengrip - bloggerska på blondinbella.se och ägare av bellme.se)


Man kan fråga sig om man har lust att punga ut 1300 kronor för att kunna gå runt utan smink. Varför inte bara köpa en bra mascara som ger längre, tjockare och fylligare ögonfransar för ett mycket lägre pris istället?
Nja, jag kommer nog aldrig förstå poängen med ögonfransnäring. Skulle kanske kunna tänka mig att testa denna produkt om det inte vore för det löjligt höga priset! Dock känns det som en väldigt onödig produkt - vi har ju alla möjliga mascaror för alla möjliga ändamål vi kan tänka oss här i Sverige. 



 



Kommentarer
Postat av: Penny ッ

Om du har korta ögonfransar så hjälper inte maskaror spec. mkt, de kan ju inte göra dina ögonfransar mkt längre om man säger så.

Så för vissa är de där elr lilash, elr någon annan en räddning;) har man dock längre ögonfransar så behövs den ju inte, och anses mest som onödig antar ja x) haha

2011-02-12 @ 14:12:35
URL: http://pennylomfalk.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback