Dagens outfit

Har försökt få in inlägg på bloggen hela dagen men det har inte fungerat av någon anledning... Hoppas allt är fixat nu i alla fall!


Ljuslila lång t-shirt, svarta leggins med hålmönster (efter att bilden togs pryddes min outfit även av svart sidenband knutet runt midjan, svarta pumps samt solglasögon)

Denna dag har varit en riktigt mysig sommarlovsdag! Jag har ätit glass på ett glasscafe med en vän, jag har tait en lång cykeltur, jag har myst på balkongen med tidningar och strax ska jag iväg och träna. Jag ska träna ett pass som heter indoor walking vad nu det betyder...

Ikväll blir det bland annat ett test på en skönhetsprodukt.

Vad har ni gjort dag?
Vi hörs!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback