Ett inlägg om mitt liv (för en gångs skull)

Idag har jag varit i stan med en kompis. V åt på cafe och strosade runt blnd gator och torg i Göteborg. Efter det åkte vi tillsammans med bland annat min pojkvän ivän och solade och badade och fikade. Supermysigt!

Nu sitter jag här och ska gå ut på balkongen och läsa en bok som jag köpte idag. Min far hade en dröm av Barack Obama. Nån som läst den?

Ursäkta att inläggen från idag saknar bilder samt den dåliga uppdateringen, men det är fint väder!

Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Det är klart min inte orkar uppdatera lika mycket när det är fint väder :)

2009-06-24 @ 20:58:40
URL: http://myshoebox.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback