Ny bloggdesign (äntligen)

har hållt på och mixtrat med designen nu ikväll. Själva huvuddesignen har jag fått från en designsida men jag har pysslat med länkar, funktioner, färger och sådant.

Anyway

Jag kikade runt lite och hittade en hemsida som gör att man får flera besökare till sin blogg (det tar typ tre minuter).
Gå in här och bli medlem genom att gå in på sex hemsidor (fem bloggar och en sponsor) Till varje hemsida får du en kod som du ska kopiera för att bli medlem. På så sätt blir det nåt slags pyramidsystem om jag fattat det rätt.

Det man behöver göra när någon besökt din blogg är att få dom att vilja besöka den igen - men nu utan kod då.


Ha det så bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Hoppas det går bättre med designen nu då :)

Den ser fin ut :)

2009-06-25 @ 09:44:06
URL: http://myshoebox.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback