Update om design (igen!)

ursäkta min för tillfället konstiga design här på bloggen. Försökte göra den snyggare då jag tyckte den såg ut som en tapet i ett pojkrum men då försvann hela menyn. Ja ja, jag är inte speciellt bra på deisgner men nån dag framöver ska jag ta mig tid och försöka göra en snygg design till bloggen som skriker "skönhet" istället för "pojkrum" men man har ju ingen lust att göra det när det är så fint väder ellerhur?!

Idag ser iaf min dag ut på följande sätt: ska åka till stan (göteborg) och fika med en kompis. Sen blir det kvällsbad och grillning på kvällen och till sist blir det att plugga teori till körkortet. Kommer därför inte kunna uppdatera så mycket idag som jag egentligen vill, men vad ska man göra när tiden inte räcker till?

Nu ska jag ut i det soliga vädret  :D

Kommentarer
Postat av: kamilla

Hej!

Nu har jag startat en månadensblogg tävling i min blogg!

Så gå in och anmäl dig!

Anmälningen håller på tills på fredag den 26 / 6 kl 12.00 !



Ha de fint ! MVH / kamilla

2009-06-24 @ 16:17:53
URL: http://metrobloggen.se/kamillaah





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback