ett bad varje vecka - det är du värd

Ett litet inlägg blir det såhär på en sen tisdagskväll men jag har sovmorgon i morgon ;)


Har precis klivit ur badet och det var otroligt härligt! Låg där och läste andra delen av twilightböckerna och kände att varenda por på min kropp blev ren. Jag kände mig som en prinsessa! Och det borde alla göra, hur mycket man har att stå i med skolarbeten, familjelivelelr vad det nu kan vara så kan man väl avsätta en timme i veckan åt att bara ligga i det varma badet, tända några ljus (eller läsa en bok passar kanske bättre för dig som lätt blir rastlös) känna musklerna mjukas upp och gå upp med nya krafter. Och då kan man ju samtidigt passa på att skrubba kroppen, fila fötterna, måla naglara, lägga ansiktsmask och hårinpackning. Efter det kommer du defintivt komma upp som en ny människa med massor av samlade krafter.

Jag måste bara berätta såhär i förbigående att min torsdag kommer verkligen bli en sån där "samla nya krafter"dag. Jag är nämligen ledig från skolan, det mesta av skolarbetet är klart, jag har bokat massage massage till kvällen och ska eventuellt på kunskaps & framtidsmässan i Göteborg. Så himla härligt, jag längtar! Det känns som otroligt längesen som jag kunde sova ut på en vardag utan att vakna upp med plugg upp över huvudet.

I morgon är det onsdag vilket innebär kvällsförlagda lektioner, så jag är rätt osäker på hur mkt uppdateringar det blir i morgon men vi får se :)


Kram på er, vi hörs i morgon!



Kommentarer
Postat av: emma

sv; jo men om jag börjar nu hinner jag väl bara sälja i en vecka innan nästa kommer:p

Ska visa pappa alla grejerna ikväll så kan vi prata om hur det blir.



Skriver till dig ikvälL:D

2009-11-11 @ 07:22:01
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: iisabelle

okej, tack för tipset linn!:DD

2009-11-11 @ 19:24:02
URL: http://iisssabelle.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback