Håll kvar sommaren lite till

Nu har det varit mycket prat om hösten, grått och stickat. Men faktum är att jag ser fram emot hösten första hösten i mitt liv utan en skola med massor av studerings/jobb/karriäs/resemöjligheter. Så det känns inte det minsta ångestfullt. Ett plus är naturligtvis att jag fått ett drömjobb (kan man kanske kalla det, iaf med tanke på min situation) som börjar nästa vecka (!) och håller på fram tills november :)


Men nu till er som vill ha kvar sommaren lite till. Jag säger bara - kokosdoft! Det är sommar för mig. Jag tipsar er om Oriflame nature serien med coconut & rise milk. I serien inkluderar bland annat handcreme, schampo, balsam, badskum, hudlotion och duschcreme. allt i en somrigsöt doft av cocos. Om inte det duger så tänd ett doftljus med en söt somrig doft. tex partylite, vad sägs om honungsmelon eller sommarbris?


här ett badskum på en halvliter med kokosdoft. Mums!!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback