Isabellas EgoBoost

Hej!
Nu har jag läst egoboost ett tag, köpte den samma dag som den kom ut - bloggnörd som jga är haha. Är inte riktigt färdig men har kommit en bra bit.

Hittills kan jag ju säga att det inte riktigt är mig och min målgrupp som hon riktar sig mot utan snarare yngre tjejer i högstadiet. Ofta blir det lätt en liten "jag är större nä dig och vet allt"situation tyvärr. Dock är hon väldigt öppen och skriver om komplex med mera. Avsnitett om det sexuella övergreppet var gripande och fruktansvärt. Men boken ger inte mycket, någon enstaka gång kanske man ser sitt liv i ett nytt perspektiv men en långsiktig lösning är det inte dessvärre. Hon skriver som sagt med ett språk som visar att hon har varit med om allting, det var så synd om henne och hon vet allt, vilket är synd för då blir det inget personligt emot läsarna utan bara en "tyck-synd-om-mig"bok i vissa stunder. Dock är tipsen som avslutar varje kapitel en väldigt uppskattat inslag i boken.

tycker du om blondinbella så läs boken, då man får reda på mycket om hennes förflutna.



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback