Testar Dove VisibleCare duschcreme

Efter sju dagars användning återfår huden sin bjudhet och efter tre veckor ser man ett märkbart resultat på huden, enligt utskickade presmeddelanden.

Det är alltså en duschcreme som man tvålar in sig med i duschen som alltså ska verka återfuktande och ge snabba resultat. Med min torra vinterhy blir det en riktig utmaning.

Jag duschar med denna duschcreme varje dag och återfuktar efteråt med någon randon hudcreme efteråt.



Fortsättning följer om 7 dagar, och två veckor efter det då jag berättar om resultatet är så synligt som de lovar.


Kommentarer
Postat av: sarah

fin blogg :)

svara gärna på kommentaren på min blogg :p

2010-02-26 @ 16:14:17
URL: http://sarahh-f.devote.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback