Utebliven skola och god semla

Hej!
När jag kom till skolan idag var det ingen där. "vart är alla?!" undrade jag så jag ringde en klasskompis, nej, det var ingen skola idag sa hon för att vattnet hade fryst i hela ksolan. Jaha, tänkte jag, då var det bara att åka hem igen. Efter att ha åkt buss i totalt två och en halvtimme var jag äntligen hemma - svinförbannad på att lärarna eller någon anna personal på skolan inte tagit sitt ansvar och skickat ett massms till alla - framförallt eftersom att jag vet att de har alls mobilnummer. Sen beslutade jag mig för att sluta tjura, så på vägen hem så besutade jag mig för att vara världens bästa dotter och köpte två semlor, en till min mamma och en till mig. Så satt vi vid köksbordet och mumsade. Och humöret blev bra igen :)



Första (och enda?) semlan för i år från Cederlöfs - delicous!


Kommentarer
Postat av: c

SV: hoppar nog över tävlingen, sorry! :/ , hoppas allt är bra med dig? :)

åhh vad gott med semla , det ska jag äta nu :D

2010-02-01 @ 21:22:16
URL: http://bbaracaroline.devote.se
Postat av: Rebeckaa

hahahaha " bestämde jag mej för att vara världens bästa dotter " haha du e för skön linn!

2010-02-01 @ 23:43:40
URL: http://tallkott.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback