Dagens outfit


Lila löst sittande kofta, oversized t-shirt med tryck, stuprörsjeans

Första skoldagen idag, hade bara en lektion så det var en rätt skön mjukstart.

Puh vilken dag, har suttit i telefon och försökt få tag på en praktikplats i en timma nu, och har ännu inte hittat nåt säkert! får fortsätta i morgon. Har bokat lite körlektioner framöver också, ska ta tag i körningen ordentligt nu under våren, snart har jag väl förhoppningsvis ett körkort i min hand.. :)

Ska ta tag i mitt projektarbete nu hade jag tänkt, men vet inte riktigt hur jag ska börja. Får nog stanna kvar i skolan i morgon och plugga det då med. Jag ligger rätt långt efter och har ingen koll alls tyvärr.. men det ordnar sig alltid :)




Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback