Postkodsmiljonären i bilder

Idag var jag och min klass i publiken för inspelningen av postkodsmiljonären som går på tv4 kl 19.00 varje fredag.
Anledningen var att klasser med minst 25 pers. får pengar till klasskassan om man sitter i publiken.
Det var jäkligt roligt, en rolig erfarenhet, men rätt segt med omtagningar och trånga benutrymmen.


Blev bjudna på fika innan inspelningen, på bild är Emmelie, en klasskompis


Störtsköna Rebecka


TYSTNAD, SÄNDNING PÅGÅR!


En liten del av scenen. Jag satt in the front row (pinsamt dock!


Tävlingsstolarna

när de tävlande och Richard Sjlberg kom in på scen hände det så mycket och det strömmade ut en massa info så jag glömde bort att fota (som av en händelse). I morgon ska jag vara på postkodsmiljonären igen. Då ska jag försöka få med lite fler mäniskor på bild än vad jag hade i dagens inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela!

Va fina bilder! :D Jag måste ta bilder imorgon :P haha.. Ja, skicka gärna resten till mig :)

2010-01-21 @ 15:34:42
Postat av: Anonym

Hej, även jag har varit där!

Det är kul tkr jag, men han som typ är "puplikvärd" är ju bäst! :D

2010-01-22 @ 15:24:28





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback