Skrubbvantar

Nu är den första lediga stunden på hela dagen men det är inte slut än. Dusch + hårinpackning + skrubb står på schemat samt eventuellt lite städning (mitt golv ser förjävligt ut just nu).

Tänkte bara tipsa om en supebillig, superenkel produkt nämligen skrubbvanten. Jag är en riktig skrubboholic som skrubbar både kropp och ansikte alldeles för ofta egentligen. Har innan använt mina favoritskrubbar från oriflame (båda från swedish spa sea agae) men har nu upptäckt skrubbvantarna. Skrubba ben, armar och dekollage varannan gång du duschar för att få en lenare hy som det strålar om (och som dessutom håller sig brunare löngre under sommarmånaderna)

Mina vantar är gulligt bebisrosa.



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback