Chokladfondue - söndagslyx!!

hejhej!
Hela tre missöden har skett sedan vi hördes senast. Skulle ladda upp bilderna från kameran, då fungerade inte usbsladden(tur att man har backup i form av minneskortsläsare), spelade världens roligaste facebookspel - det hakade upp sig(ungefär samtidigt som usbsladden inte fungerade), sist men inte minst råkade jag betala samma räkning två gånger. Kul...


Jaja. Nog om negativiteter.
Jag och min syster hade nyss en mysig stund i form av chokladfondue,färsk frukt och marshmallows(stavning?)


Marabouchoklad att smälta. färska frukteroch marschmallows som mumsigt tillbehör



Nästa gång testar jag jordgubbar med vit choklad. Dt lär vara gott det också, tror ni inte?


Nu ska jag fixa naglarna och göra min dagliga bloggrunda med mina favoritbloggar.

Kommentarer
Postat av: Sara Nyrvik

Gaaah vad gott. Lyckosar!

2010-06-13 @ 23:34:09





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback