Den perfekta återfuktningen

hejhej!
Jag har precis tagit mig ur ett otroligt varmt och härligt bad. Haft en hårinpackning som verkat under tiden. (tvättade håret med schampo innan badet, la i hårinpackning och satte upp i en klämma) samt haft en lermask i ansiktet att verka under tiden. Ljuvligt!!

Efter ett bad blir jag väldigt röd och torr, det torkar ut huden nåt så otroligt. Det bästa du kan göra är att bada i något som innehåller olja eller annan återfuktning samt smörja in dig med hudcreme efter badet.

Mina favoriter:

Återfuktande Milk & Honey badmuffins i badet och Dove Visible Effects att smörja in sig med efteråt. En extra grej är om man tvålar in sig med Dove Visible Clear - en återfuktande duschcreme- men den fick jag hoppa idag då den flaska jag haft tagit slut eftermycket användande :)

Nu ska jag fortsätta läsa Solo tillsammans med ett glas vatten och lite frukt.
See ya!!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback