veckans to do

Hej!
Har lite söndagsångest trots att jag inte har något att göra nästa vecka. Konstigt gentligen men fråga inte varför- Jag och J tittade nyss runt på lägenheter. Gud vad roligt, snart flyttar vi :)


Detta ska jag göra denna veckan:
Måndag möte med arbetsförmedlingen, få ut en jobbcoach, ha körlektion påkvällen och plugga körkortsteori
Tisdag Fika med en från min förra klass(känns konstigt att säga så: "från min förra klass")
Onsdag oplanerat. Vara med bästis? Träna? Vet inte riktigt
Torsdag körlektion
Fredag-söndag åka iväg tillsammans med pojkvän och bästa vänner till Orust där vi har hyrt stuga och ska fira midssomar
Söndag fira pappas 50årsdag, då kommer alla släktingar. Igår var det endast vänner.

Dessutom ska jag plugga så mycket körkortsteori jag bara kan, gärna klämma in ett träningspass eller två samt blogga som bara sjutton.

Vad har ni för roligheter för er i veckan?

Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som du har en hel del att göra du med, för mig blir det nog storhandling på tisdag, packning imorgon, pojkvännen fyller år på onsdag, sen åka iväg torsdag-söndag för att fira midsommar :)

2010-06-20 @ 18:44:41
URL: http://ikaaan.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback