Shopping

häromdagen shoppade jag litegrann har dock itne hunnit lägga upp det på bloggen förrän nu Men here it come :)

Lite studentgrejer och sommargrejer blev det :)


fräsha glajjor från h&m, döläckert med mitt glassiga nagellack(om ni kmr ihåg :D) i samma nyans som bågarna.


Studentskorna från bianco, är fortfarande nedpackade i lådan


Köpte en ny bikini från Triumph, min gamla glömde jag på ett spa jag vår på tidigare i vintras.


En liten sneeek peak på min studentklänning. Hur hela ser ut får hålls hemligt tills vidare


Skulle köpa balbiljetter idag men såg att jag inte hade pengar påkortet pinsamt... Köper dom nästa vecka istället :) I morgon ska jag köpa biljett till studentfesten. Fetingnice.

35 dagar kvar till studenten, två dagar kvar till Rumänien =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser ju att det är klänningen från bikbok, den som har en sne guldkedja o tyget e lite genomskinligt :P

2010-05-17 @ 14:52:20





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback