En dagens

hejhej!
i morse var näsan helt tät och jag hde totalt tappat rösten, så att gå till jobbet var out of question. Men efter massor av sömn, litervis med vatten, c-vitaminboost, te och glass för halsen, alvedon och nässpray och naturläkemedlet kan jang är jag back on track (någorlunda iaf) och ska till jobbet i morgon.

Klädde inte upp mig allt för mycket idag av förklarliga skäl men var tvungen att klä på mig då vi får hem en jobbargubbe som ska fixa diskmaskinen och jag måste släppa in han.

Hur som helst, här är dagens creations. Idag blev det en spegelbild pga brist på ork, inspiration och en allmän fuldag


Vad grumlig bilden blev, konstigt, så såg den inte alls ut på datorn... jaja. det behöver inte alltid vara perfekt ;)

Spetsblus från Bikbok
Jeans från Lee
Mockakilisar från Scorett


och vad tycker ni om mitt ubersnygga armband som jag köpte för 20 spänn på vero moda? ursäkta mig för naglar, ska göra om dom right now!!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback