En grym ledig dag!

Hej!
Idag var jag ledig från jobbet, och utnyttjade det till max.

Började dagen med att få en två timmars ansiktsbehandling samt manikyr klockan nio. Följt av en lunch. Efter det drog jag till Cecilia of sweden och fick en 45 minuters ryggmassage. Känner mig som en riktig prinsessa, och det är jag värd :) Eller egentligen, sånt här är alla värda.

Ansiktsbehandlingen innehöll Djuprengöring, porrengöring, formning av bryn, elektroterapi, ansiktsmassage, djuprengörande mask, serum samt creme.
Ansiktsmassagen var underbar, och porrengöringen smärtsamt. Men porrengöring ger skillnad direkt, så det är värt det.



Efter denna hittills underbara dag ska jag fortsätta med en smoothie och massor av c-vitamin. See you later!

Kommentarer
Postat av: delinda

sv: brukar ha uppsatt och knut, inga flätor syns =)

2010-11-21 @ 15:34:12
URL: http://www.delinda.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback