höstpyssel

Hej!
igår på förskolan ägnade vi oss åt höstpyssel.
Vi gick till skogen och hämtade hem diverse höstiga grejer, som till exempel löv, rönbär, mossa, stenar, blommor och kvistar.

Sedan gjorde vi lite olika dekorationer, dels på ett fat, dels i en glasburk och dels i en vas(fick inte vasen med på bild) resultatet kan ni se nedan och jag blev så inspirerad att jag tror jag ska pyssla lite på egen hand idag :)


bilden ovan är alltså det som var inuti glasburken. väldigt läckert.

Ha i fönstret eller framme på köksbordet tillsammans med en brun duk - höststämningen på topp!!


Kommentarer
Postat av: maria

va fint

Kreativ?

Kram Maria

2010-10-02 @ 17:22:31
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej, riktigt vackert med enkla medel.



/ Pia

2010-10-02 @ 22:06:52
Postat av: Ingela Martinez-Löfgren

Hej hjärtat - fantastiskt fint - d et tar jag med mig/kram Ingela

2010-10-03 @ 10:19:10





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback