Badbomb skummis Patchouli

Här kommer ett läckert tips för alla badbombare där ute. Framförallt nu på hösten brukar jag bada som en tok. Dels för att bli uppvärmd i detta ruskiga väder och dels för att få chansen att slappna av. Badbomben skummis patchouli är ett hett tips då jag tycker den har ett härligt skum, en lyxig formula och en outstanding doft. Den finns för vrakpriset 21 kronor(istället för ordniarie 42kr) och detta erbjudande hittar du här. För extra bonus brukar jag blanda til en av mina älskade smoothies och avsluta kvällen med en 20minutare på shaktimattan.




Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Ok då vet jag, jobbar lite inom nagel . med matrial mm, kan ge mer info sen på märket mm

Mysig bad bomb



Kram Maria

2010-09-14 @ 20:54:41
URL: http://iahoglund.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback