Doftljus

Hej!
På hösten smyger sig en liten mysighetsfaktor hem till mig som resten av året är rätt frånvarande. Nämligen doftljusen, eller värmeljusen överhuvudtaget egentligen. Men just doftljus är något jag gillar skarpt.

Oriflame lanserade, för ett bra tag sedan, sin Oriflame Home Collection innehållande tre smaskiga doftljus. Min favorit är Breakfast in Paris. Ljuvligt doftljus med en varm och välkomnande doft av kokos, anis och kola som ger ditt hem en touch av Paris. Verkligen en hemtrevlig, lyxig och välbonad doft. Dessutom i en stilren, snygg förpackning. Tycker ni inte?

Doftljus förgyller min vardag lite extra i höstmörkret och detta doftljus ärmin slående favorit, just nu.


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback