I love torrshampo

Hej! Jag måste bara nämna om en produkt som ajg tycker ska vinna nobelpriset (eller det närmaste man kan komma i alla fall) nämligen torrschampot, gärna de lite dyrare då de ger bättre resultat. Torrschampo pudrar du alltså ner i hårbottnen alternativt sprayar, sedan gnuggar du runt det och till följd blir det ett hår fritt från fett men att man slipper det där flygiga håret man kan få efter att det är nytvättat.Dessutom vet ni väl att det inte är bra att tvätta håret ofta? Två-tre gånger i veckan räcker gott och väl. Låt torrschampot fixa resten om du tenderar att få fett hår. På köpet får du också en dundervolym :)

Ett favorittorrschampo för mig är fudge dry schampo. Denna kommer i en sprayflaska och du behöver ej tillsätta vatten. Hur nice som helst :)



Kommentarer
Postat av: Liz

Tack så mycket, vad söt du är! Och jag måste bara hålla med dig om torrshampoot! Det ultimata! (speciellt för mig som ofta kan få rätt fett hår om jag tvättar det för ofta)

2010-09-01 @ 18:03:48
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: emeliies

sv: det var min pojkvän som påpekade det, han har också utbildning inom it. Anledningen att han tycker att det är en budgetprocessor är för att det har kommit ut en trekärnig processor, och då är det automatiskt en budgetprocessor eftersom det inte är den nyaste.

Som jag sa tycker jag inte heller det är fel med den. Har ju liknande i båda mina datorer. Sen är hela skoldatorn budget och itryckt massa onödigt skit, drf funkar den sämre än om man jämför med en som inte skulle ha all den skiten. Sen är det ju vista, det drar ner också. win 7 tar mycket mindre att köra. :) haha

2010-09-01 @ 18:17:38
URL: http://emeliies.blogg.no
Postat av: maria

jag måste tvätta mitt hår för det värsta jag vet är när hår liktar hårbotten!

kram M

2010-09-01 @ 19:27:34
URL: http://iahoglund.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback