mycket att göra

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från jobbet och har massor att stå itu med. Imorgon åker jag och min pojkvän på spaweekend för att fira vår treårsdag som ägde rum igår. Skriver mer om det sen.
Men innan morgondagen nalkas hade jag tänkt att s
äda mitt rum (det säger jag varje dag men bara småplockar litegrann så det finns alltid något att göra, just nu ser det ut som en bombnedslag i behov av både dammsugning och våttorkning),
gå en powerwalk, g
å och rösta i riksdagsvalet,
plugga körkortsteori,
ligga på spikmatta,
ta ett bad,
packa väskan tills i morgon
...

Lagom stressed out är jag, me klarar det nog finfint :)


Kommentarer
Postat av: maria

Ha Ha hoppas ni får mysigt

Kram Maria

2010-09-16 @ 21:20:40
URL: http://iahoglund.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback