Nu är jag frisk!

Hej1
vaknade i morse och kände mig faktiskt frisk. Underbart! Hoppas detta var den sista förskylningen för det här året. Så nu har jag pysslat om lite grejer som jag inte orkat göra under denna sängliggande veckan.

Återfuktande ansiktsmask. Rengöring och skrubb innan masken förstås :) Använder oxygen boost från Oriflame - min slående favorit


Klippa och måla naglarna och ta bort gammalt nagellack. Korta och välmålade ska de vara!
Kleta in Dove 1minutskur

Och ikväll ska jag fira och gå ut till stan med några vänner från min gamla klass. Som jag inte har träffat sen studenten. Kommer bli superkul :)
Fortsätter göra iordning mig med att gnida in OSiS Dust it Mattifying Powder i huvvet, srubba skrubba kroppen, extentions, sotade ögon och skitsnygga skor. Sen är jag färdig för utgång!!

Langar upp en outfit sen. Ha en bra fredag!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback