Veckans snyggaste outfit - Linda Svensson



klänning weekday, skinnjacka HM, skor Din Sko, väska monki

Linda Svensson ÄR mode. Hennes androgyna klädstil och förmågan att inspirera i ett simpelt inlägg gör att jag läser hennes blogg flitigt. Linda har veckans snyggaste outfit och berättar om hur hon blev värdinna för "Nelly Catwalk" och hur den snyggaste nyårsblåsan ser ut.


Beskriv din stil med tre ord
Maskulin och nördig med rockiga inslag.

Hur har en typisk "Lindaoutfit" sett ut under hösten?
Skjorta under en mysig lite tjockare kabelstickad tröja, till ett par midjehöga stuprörsjeans, Dr Martens och skinnjacka. I armen bär jag min kontorsväska. Allt går i svart och vit.




Bästa nyårsblåsan?
Har jag inte hittat ännu. I huvudet får jag upp tajt svart fodralklänning, glittrig med djup ringning i ryggen. Men antagligen lär det bli något helt annat. Jag gillar verkligen metallic- och paljettrenden så något åt det hållet blir det nog. Om jag hittar någon fin vill säga..


Du var värdinna för nelly Catwalk i Kristiansstad för ett tag sedan, hur var det? Hur kom det sig att just du fick vara värdinna?
En tjej på Nelly mailade mig, berättade att hon gillade min blogg och frågade om jag ville vara med under Nelly Catwalk som värdinna i Kristianstad. Jag tackade glatt ja, fick ta med mig min bästa vän Linnea och på den vägen gick det till. Det var skitroligt rent ut sagt! Kvällen började med att vi gjorde goodiebags till alla brudar. De första 100 tjejerna fick varsin goodiebag och ett valfritt gratisplagg, och dem kunde även delta i tävlingar och bland annat vinna en One Piece. Jag och en annan bloggare vid namn Johanna fick stå i ett inhägnat område och visa upp alla kläder för tjejerna medans de valde. Vi svarade på frågor, diskuterade och gav våra åsikter om plaggen. Under kvällen sprang vi runt och minglade med alla 100 tjejerna, drack någon drink och hade det allmänt jättetrevlig. När modevisningen var över förvandlades återigen Teaterbaren till en nattklubb. Som tack för att vi ställde upp fick vi gratis drinkar hela kvällen, vi slog klackarna i taket och dansade hela natten lång. En toppenkväll!



Vad väljer du?:

markerande läppar/markerande ögonmake Markerade Ögonmake
metallic/transparent Metallic, men det är fan ett svårt val...
höga klackar/låga klackar Inga klackar
osminkad men i världens snyggaste outfit/proffsmakead med one piece Osminkad med världens snyggaste outfit

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

allt bra?:D

2011-12-25 @ 20:17:27
URL: http://eemma.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback