sucker för skor

Ja, alla som känner mig vet att jag är en riktig sucker för skor. Det spelar egentligen ingen roll vad jag har på mig sålänge mina skor är snygga. Dock är jag alldeles för snål så jag köper sällan nya fina festskor.

Dock dregglar jag mer och mer efter att ha en hel vägg full med fina fräscha, högklackade, boots, kilklackade... All typer av skor. Det skulle vart nåt!

Synd är det dock att jag har såna pyttesmå pygmefötter så att till och med storlek 36 kan vara för stort ibland. Att fynda på REA är ju bara att glömma. Skor från scorett och Bianco samt Top Shop passar rätt ofta i strlk 36, men att fynda på din sko, skopunkten etc funkar absolut inte. Jag vadar i 36orna..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Då har vi ungefär samma problem, bara att jag tvingas ha storlek 41/42 och det GÅR INTE att fynda det heller .. :s

2011-02-27 @ 12:05:40
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback