Mitt favoritminne

Att bara nämna ett minne som favoritminne är svårt. Vet inte riktigt vad jag ska välja. Var det min artonårsdag när några goa vänner var på besök och jag hade en väldigt trevlig sommarkväll, var det när jag såg veronica maggio(vilket inte var något stort i sig men atmosfären och människorna var underbara), var det min student eller när jag och min pojkvän firade en romantiskt treårsdag på spa. Var det när jag var yngre och vi hyrde en stuga och jag plockade smultron på strå, det första doppet i en enslig sjö, när vi bilade ner till Italien och jag åt god mat, solade och badade, när jag åkte på klassresa till Rumänien eller när jag var på jul på liseberg och innan dess tittat på ett radioprogram? Var det när jag var på ridläger som 12åring eller scoutläger som 11åring? Eller var det de härliga stunderna med mina dåvarande bästa vänner under högstadiet? Var det när jag och maria var i stan och hoppade på en randombuss och hamnade mitt ute i ingenstans, eller min första fylla? Var det nians skolavslutning när jag kände mig lyckligast i hela världen när alla niorna från alla klasser festade på en idrottsplats(hahaha), eller när jag firade nyår med en bästa kompis, var det när jag fick godkänt i matteA (låg på gränsen mellan ig och g) eller var det när jag fick veta att jag kom in på mitt förstahandsval i Gymnasiet? Första gången ajg träffade J? Första gången jag och J gick på bio? Vårt första telefonsamtal?

Alltså jag har lika många bra minnen kvar som jag inte skriver upp. Så det är svårt att utse ett favoritminne. Faktum är att det är helt omöjligt! Bättre sortering än såhär kan jag inte göra.

 

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – min största kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min bästa vän.
Dag 6 – Ett ögonblick.
Dag 7 – Min tro.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Mina drömmar.
Dag 12 – Min första kyss.
Dag 13 – Mitt favoritminne.
Dag 14 – Min favoritfödelsedag.
Dag 15 – Detta ångrar jag.
Dag 16 – Ett annat ögonblick.
Dag 17 – Det här upprör mig.
Dag 18 – Det här får mig att må bättre.
Dag 19 – Det här får mig att gråta.
Dag 20 – En första.
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Min favoritplats.
Dag 23 – Det här saknar jag.
Dag 24 – Mina ambitioner.
Dag 25 – Ett sista ögonblick.
Dag 26 – Det här åt jag idag
Dag 27 – Min dag
Dag 28 – Den här veckan ’
Dag 29 – Vad hade jag på mig idag
Dag 30 – Den här månaden


Kommentarer
Postat av: Maria

Randombussresan! När vi gick och gick och det var den varmaste dagen dittills! Och dom läskiga gubbarna som erbjöd sig att köra oss :O och vårt vatten tog slut när vi skulle gå 5 kilometer utan att veta vart fan vi va. Vilken dag alltså! :D och det var en igelkott i min trädgård när jag kom hem efter att vi färgat ditt hår svart :)

2011-01-22 @ 19:16:58
URL: http://svartsjuka.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback