Träningspass

hej!
har precis kommit hem efter en och en halvtimmas pass yoga. Så härligt. När jag kommer hem från afrika ska jag börja träna yoga regelbundet. Att gymmet ligger 50 meter från mig gör det ju bara bättre :)


Resten av dagen idag har varit rätt händelselös. Har börjat snickra lite på trettiodagarslistan som många andra bloggare börjat med. Tänkte göra en uppdatering dag för dag och tidsinställa inläggen under tiden jag är i Tanzania, en del varje dag. Det går bra men är jobbigt och ibland får man tänka efter ordentligt och tillåtas bli riktigt djup. Så den listan har ni att se fram emot med start nästa måndag.

Kommentarer
Postat av: Mimmi Zilverframe

hejsan , jag undrar om detta är samma hårfärg som din är ? http://www.pigtail.se/clip-on-set/clip-on-set-brun-nr-4.aspx Gå in där och se om det är samma hårfärg. För vill ha denna här hårfärgen :)

2011-01-05 @ 01:38:07
URL: http://mimmizilverframe.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback