Hej

längesen jag uppdaterade nu. Men såhär är det att jag festade hårt HELA helgen och har varit helt slut både under helgen och efter. Men nu är jag någorlunda back on track. En detoxkur känns till och med mer aktuell nu, men får vänta ett tag tills jag inte har nåt att göra. Om två veckor blir det troligtvis jag börjar.

Anyway, har mejlat en tjej om att få en ny bloggdesign. Är urless på denna som har passerat sitt bäst-föredatuom för flera månader sen! Gör ni designers eller vet någon som gör. Mejla mig gärna: [email protected] eller skriv en kommentar. Jag betalar såklart :)

Idag har jag varit rätt effektiv - jag har redan tränat samt haft körlektion. Jag har ringt ett jobb ang vikariat tis-fred nästa vecka men inte fått nåt svar. Fan också...

härligt att våren är på ingång trots snöfall häromdagen (!!). Men nu är det sol och då glömmer man bort det andra. :)


Resten av dagen ska spenderas med körkortsplugg och ikväll blir det fika med en väldigt go vän. Men först - lunch!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback