Most wanted idag

hej!
som sagt, min inspiration flödar nu och jag har länge suktat efter Kan Dees linne "Want money back" pga att det är ett grymt motiv med budskap och helt enkelt snyggt. Väntar dock tills det kommer linnen med urringade ärmar och kanske eventuellt magkorta tröjor - hur snyggt?!

Idag jobbade jag förreste i en fyraklass. Rätt jobbig och stökig klass och de testade mig men jag gillar det - älskar utmaningar och kämpar alltid lite extra för att hitta bråkstakens hjärta och passion. Så jag vill gärna tillbaka, flera gånger om! Lagom avstånd från hemmet var det också - 20 min, en halvtimma, om man inte räknar med att jag såklart råkar ta FEL buss och hamna på andra sidan stan. Hade rätt mkt flyt ändå. men onödigt..




Kommentarer
Postat av: Thessie

snygg design :)

2011-03-15 @ 19:49:06
URL: http://tbmf.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback