Nya, fräscha hårprodukter

hej!
Stack till frissan och färgade håret. Passade även på att noppra+färga ögonbrynen. Snyggt med lite färg, ser så blev ut i ansiktet annars. Men det blev bra, jag är nöjd över resultatet. lägger upp bilder i morgon för fick nyss ett nervsammanbrott eftersom det är så mörkt ute, och dålig belysning inne så dels blir inte färgen rättvis och dels blir bilden antingen blixtblå eller pissgul. Jag hatar det!!

Anyway, köpte lite nya hårprodukter när jag ändå var hos frisören. Det behövs ju alltid!

Wella Brilliance inpackning för färgat hår som jag ska använda istället för balsam. Den gör att färgen och glansen håller längre men den vårdar även håret
Sebastian color ignite är även det en slags inpackning och fungerar på liknande sätt fast det är en moussekonsistens. Den ska jag använda de första två veckorna ungefär eftersom den gör att färgen håller sig ännu längre. Som en efterbehandling man gör efter att man färgat håret hemma, ungefär.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Vilken frisör brukar du gå till?

Är det någon du rekommenderar om man ska göra en lite "extremare" frisyr? :)

2011-03-03 @ 16:37:03
URL: http://pyretopricken.blogspot.com/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback