Nya jeans

hej!
Idag skulle jag till stan för att köpa en present, dock fastnade jag vid Gina tricot och shoppaed upp en stor del av min minimala lön. Men ibland får man unna sig.

Två par jeans
blev det bland annat, en ring och ett oversized linne, men de sistnämnda visar jag vid ett senare tillfälle.

Med reservationer för att skriva ett aningen provoserande inlägg här så undrar jag vart Kissie(försökte länka till ett av alla inlägg hon skrivit om sina "minimala storlek24 jeans" men kan endast länka till startsidan) har fått iden om att det är bra att sträva efter att få på sig en 24 i jeans. Har man den storleken i jeans är man inte anorektiskt smal (som hon vill få sig själv att framstå). Det är väl lika unikt att ha den storleken som att ha storlek 30?! Jag har storlek 24 i jeans och ingen skulle kalla mig anorektiskt smal. Så som sagt, jag förstår inte storheten i Kissies jeans-storlekshets.
Nog om det.



Jeans med stretch är superbra och har aldrig hittat några med "rätt" stretch i vanliga klädbutiker. Men Ginas jeans är verkligen att rekomendera :)




Kommentarer
Postat av: jennifer - photography

Snygga!

2011-03-23 @ 21:25:56
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: MamaM

gillar också Ginas jeans, men mest för att de är så höga i midjan att hela min icke-gravida mage går att knö ner innanför linningen, haha!

kramis

2011-03-23 @ 21:59:52
URL: http://mamams.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback