Dagens smoothie

Detta inlägg skulle egentligen punbliceras igår(söndag) men blogg.se hade nåt serverfel(eller nåt) så en hel del grejer funkade inte. Dessutom funkade det inte att publicera några inlägg igår, men det tar jag igen idag. Och mitt arkiv försvann igår efter allt pillande med designen men jag fixade tillbaka den(fråga inte hur) puh, vilken tur!!




Hej!
Började dagen idag med en god smoothie för att friska upp kropp och sinne. Efter det följde ett pass body balance på Sportlife. Härlig söndag!

Sen igår kväll håller jag på så smått att göra om min design, som ni säkert märkt. Jag kan ingenting om sånt så allt jag gjort har jag lärt mig det senaste dygnet. På det stora hela är den väl färdig men headern ska ändras, färger ska justeras, knappar till bloglovin och mailen ska in... Så det sker små, små justeringar hela tiden. Här gärna av er om nåt ser fel ut etc.


Smoothien nedan består av äpple, bärmix med typ hallon, jordgubbar etc. En hel pressad lime samt tropisk juice.


Kommentarer
Postat av: Anonym

god!

2011-05-09 @ 14:01:38
Postat av: Malin

oh vad den ser god ut!

2011-05-09 @ 20:19:47
URL: http://malinhahlin.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback