Snabbmat

Hej!
Jobbade idag, lång dag. Fram till halv fem! Kom hem en timma efter. Var vrålhungrig, frusen, hade huvudvärk och så trött att jag kunde somnat på bussen. Tänkte underlätta litegrann för mig genom att köpa hem Subway. Kör alltid på subway melt(kalkon, bacon och skinka) utan skinka, med parmesanbröd och sweet onion dressing.Och sen dess har jag legat halv däckad i en timma. Denna dagen är väl verkligen inget speciellt, och samma sak blir det i morgon. Samma tider, samma långa resväg. Fast jag klagar aboslut inte på jobbet! Utan snarare tiden efter att jag slutat.


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; verkligen inte, läser för det första inte hennes blogg, och vadå kopierat? för att jag lägger ut en bild på ett halsband jag köpt ? :S dummaste jag hört...

2011-05-17 @ 19:58:25
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/
Postat av: jasmine

åh så gott!, subway (L)

2011-05-18 @ 21:36:49
URL: http://tebrindra.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback