Veckans snyggaste outfit - Zaida

Tröja - H&M  Klänning med renar på - H&M
Zaida bor i Åland och pluggar till merkonom, med redovisning som inriktning. Hon bloggar om sina sockersöta outfits och bjuder på ett och annat syprojekt.

Beskriv din stil med tre ord

klänningar, flickig, söt

Din personliga stil präglas av mycket mönstrade plagg. Vilka mönster har du snöat in dig på nu?

Jaa, jag är ju lite kär i mönster. Har fått lite inspiration från marc by marc jacob höstkollektion. Mitt favoritmönster är djur, vilket djur som helst! Och så ÄLSKAR jag rosetter.

 


Ett djurmönstrat plagg som är typiskt för Zaidas stil.


Vad väljer du - fler budgetplagg eller färre plagg i kvalitet som kostat mer?

Jag köper oftast budgetkläder. Älskar att ha olika kläder varje dag. Det sku kosta en hel del för mig som student att ständigt köpa dyra kläder.


Vilken färg klär du dig helst i under hösten?

Gills det om jag säger djurmönster?


Ditt bästa shoppingfynd genom tiderna?

Det är absolut min D&G väska. Den sku ha kosta 18 500 kr men då det blev missfärgning på fodret vid produktionen fick jag den för endast 5000 kr, helt ofattbart!!!


D&G-väskan!

Lär känna Zaida lite mer på hennes blogg.


Vill du också visa upp din snyggaste outfit, svara på frågor om din stil och bli länkad med din blogg i tre veckor?
Anmäl dig till veckans snyggaste outfit! Klicka på bilden nedan för mer info eller skriv en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Sofia Svärd

Söt! :)

2011-11-06 @ 12:39:08
URL: http://sweard.blogg.se/
Postat av: anju

Efter 100 år har jag nu utsett Veckans blogg vinnarna! Sorry, har varit väldigt busy:)

Kolla ifall det var du eller anmäl dig igen!:)

http://anjus.blogg.se/2011/november/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html

2011-11-06 @ 15:49:00
URL: http://anjus.blogg.se/
Postat av: zaida

sött skrivet :))

2011-11-06 @ 17:02:53
URL: http://zaida.devote.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback