Dagens outfit


Blå tröja  och vit polo från H&M

Ber om ursäkt för tystnaden i bloggen igår. Tog en vaccinationsspruta (Twinrix) vilket gjorde mig helt matt! Det var tredje och sista dosen jag tog igår och jag var sängliggandes hela dagen och kvällen. Sov två timmar mitt på dagen och tyckte allmänt synd om mig själv. När jag tog dos två (innan min resa till Tanzania i början av januari) blev jag också sängliggandes och dessutom kräktes jag blod! Jag tål mao inte den sprutan riktigt som man bör ;) Men nu är jag back on track!

En grej till: Jag tycker det är så ofantligt mysigt att gå upp vid niosnåret, äta en lång frukost, blogga, kolla mejlen när det är höst, regnigt och ruskigt ute. Det ger mig riktig mysfaktor, jag vet egentligen inte varför!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt! hur orkar du fota outfits hela tiden? eller är det bara ibland du gör det? :)

första gången jag är inne på din blogg nämligen :)

2011-10-31 @ 21:58:57
URL: http://robinhoods.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback