Anne Marie Börlind Rose Dew



Jag har testat rengöringsmjölken från märket AnneMarie Börlind. Denna rengöringsmjölk innehåller endast "rena" ingredienser och jag har märkt av en positiv skillnad på min hud.
Den avlägsnar smuts och make-up effektivt och efterlämnar en återfuktad känsla (av många andra rengöringscremer som jag provat innan har jag blivit röd, torr och fnasig i ansiktet efter rengöring).
Snygg design på flaskan och är enormt dryg - ett pump på flaskan räcker gott och väl till hela ansiktet.
Denna rengöringsmjölk är speciellt anpassad för torr och känslig hy och jag ger den mina bästa rekomendationer!
AnneMarie Börlinds produkter har rent generellt ett rätt saftigt pris, men är värt varenda krona då den ger bra effekter på ens hudproblem samt är väldigt dryg.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback