New in - Glasses

Hej!
nu är jag hemma på svensk mark igen. Har haft en underbar vecka med sol och bad och god mat. Men nu är det dags för en hektisk höst med jobb 5 dagar i veckan, intensivt körkortsplugg samt distanskursstudier på Göteborgs universitet(språk och samhälle i afrika). Utöver det ska jag ju hinna ha egentid, kvalitetstid med nära och kära samt ägna tid till bloggen - med allt vad det innebär. Det blir en hektisk höst, med mycket att göra. Och jag gissar på lite sömn. Men jag gillart.

Skönt var det därför att få ta ett break och vila upp sig i Mallorca. Där köpte jag en del snygga saker som ni kommer få se framöver. Dessa finfina pilotisarna hittade jag på en liten marknad i Alcudia. Snyggt när höstsolen bländar ens ögon.



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback