Veckans snyggaste outfit - TildaGrubb



Matilda Grubb är en otroligt söt 16årig tjej som snart ska sluta nian. Hon har ett stort fotointresse och man ser bara välfotade färgglada bilder i hennes blogg. Hennes intressen är bland annat ridning, kompisar och sång. Denna vecka är det Matilda som har veckans snyggaste outfit.

beskriv din stil med tre ord:
Bekväm, snygg och fräsch
vilka vårtrender är dina favoriter?
Ljusa och glada färger är väldigt snyggt nu till våren!
läser du många modebloggar?
Nej, det gör jag faktiskt inte


En bild på söta Matilda

Tips på hur man kan "krydda" sin outfit om man saknar inspiration?
Snygga till det med fina accessoarer, det funkar alltid! Kanske en väska, halsband eller coola skor?
Du tar många bilder. har du något enkelt tips på vad man ska tänka på när man fotar sina plagg?
Fota i närheten av dagsljuset, ett fönser tillexempel!



Vilket är ditt flitigast använda plagg just nu?
Jag älskar lager på lager! Särskilt eftersom jag alltid fryser så mycket! Det passar perfekt när det är kallt ute! Både varm och snyggt! Skjortor använder jag också flitigt!
Hon är en flitig användare av skjortor.

Lär känna Matilda lite mer på hennes blogg.


Vill du också synas med din snyggaste outfit och svara på frågor om din personliga stil samt få en fet länk till din blogg? Maila [email protected] nu! psst.. du behöver inte ha en blogg för att vara med...

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-04-08 @ 20:22:59
URL: http://flizanlizan.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback