Veckans snyggaste outfit - Catja Andersson

Kappa H&M Skjorta Second hand Silverjeans H&M Bälte Second hand Pumps Berskha Mössa Accent

Fina Catja har veckans snyggaste outfit denna vecka och berättar vilken modestad hon helst vill åka till, hur hon lyckades få tag i ett par skor från Versace för endast 360:- och avslöjar ett stylingtips som endast tar fem sekunder! Catja driver bloggen Catjas.se som hon fyller med dagens outfit, modeinspiration, skönhetstips och snygga bilder.

Beskriv din stil med tre ord
Jag skulle nog beskriva min stil som ganska vågad men samtidigt vardaglig. Jag gillar när det är bekvämt men att det ändå ser uppklätt ut.


Vilka trender kommer du hänga på under 2012?
Oj, jag har inte riktigt tänkt så långt. En sak som jag gillar väldigt mycket är färgstarka plagg, så det kommer ni få se mig mycket i.


Bloggen fylls av inspirerande bilder - inte bara inom mode utan även inredning får sin beskärda del.

...Och vilka kommande trender diggar du inte alls?
Den kortkorta kjolen känns lite väl vågad för mig. Men vem vet, kanske hinner jag ändra mig.

Du fyndade nyss ett par skor från Versace för otroliga 360 kronor! Hur sjutton gick det till?!
Ja, jag hann få tag på dem innan de tog slut på hemsidan. De var sänkta till 499 kronor (ord pris 1299 kronor), och sen hade jag även rabatt så jag betalade endast 360 kronor. Grymt eller hur?!


Skorna från Versace

Det finns ju ett gäng "modestäder" på jorden. Vilken "modestad" skulle du helst av allt vilja åka till för att inspireras?
En dröm som jag har haft i många år är att åka till modestaden New York. Jag ska dit, det är ett måste!

Standardfrågan: Vart finner du inspiration till dina outfits?
Inspirationen finner jag överallt. Det kan vara allt ifrån människor på stan till olika bloggar eller tidningar.

Enklaste stylingtipset på fem sekunder?
Det absolut enklaste stylingtipset är läppstiftet i någon ball färg! De piffar upp en vardaglig outfit till något extra.


Lär känna Catja lite mer på hennes blogg.


Vill du också visa upp din snyggaste outfit, svara på frågor om din stil och bli länkad med din blogg i tre veckor?
Anmäl dig till veckans snyggaste outfit! Släng iväg ett intressemail till [email protected] eller skriv en kommentar!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!

Åh så fint :D

2012-02-04 @ 10:57:28
URL: http://angelica.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback